LekkerEIGENhuis is finalist BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016
De combinatie ERA Contour, Hazenberg Bouw en Koopmans Bouwgroep is gekozen als finalist voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016 samen met SolidLux en Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling B.V. Uit alle inzendingen zijn tien kanshebbers geselecteerd. Door middel van een elevator pitch mochten de deelnemers de kracht van hun marketingconcept laten zien. De drie finalisten wisten de jury te overtuigen van hun concept.
ERA Contour, Hazenberg Bouw en Koopmans Bouwgroep hebben samen de conceptwoningen lekkerEIGENhuis ontwikkeld. Deze conceptwoningen zijn de meest uitgebreide en complete woningen voor betaalbare koop- en huurwoningen in Nederland. Door de nauwe samenwerking met de eindgebruikers, is het een uniek concept geworden. Keuzevrijheid is belangrijk voor de eindgebruiker. Daarom bestaat de gehele collectie uit 7 vormtypes, 15 architectuurstijlen, 4 basisplattegronden, 6 beuk- en dieptematen en de mogelijkheid om veel materialen en opties te combineren. Dit zorgt ervoor dat lekkerEIGENhuis maar liefst 10.000 verschillende woonvariaties heeft.
Professionals kunnen met de bouwstenen lekkerEIGENhuizen een basis samenstellen op basis van de omgeving, buurt en de woonwensen van de doelgroep. Vervolgens kunnen aanstaande kopers en huurders zelf van alles toevoegen en veranderen: van een dakkapel tot uitbouw, erkers, luifels, garages, zonnepanelen, andere deuren en dakpannen. Door het ‘legosteen-principe’ is een lekkerEIGENhuis altijd snel voor een zeer scherpe prijs te bouwen: in de regel binnen 3 maanden, voor bouwprijzen vanaf circa 65.800 euro (exclusief grondkosten).
De andere finalisten voor de prijs zijn, SolidLux met de introductie SolidLux instant coating, een gepatenteerd dekkend coatingsysteem voor industriële vloeren dat in combinatie met Uv-licht onmiddellijk uithardt en binnen enkele minuten na het aanbrengen belastbaar is.
En Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling B.V. met het concept Aangenaam Wonen, waarbij op alle fronten en in alle fases het wonen zo aangenaam mogelijk wordt gemaakt.
Alle finalisten zullen een videoverslag maken, die tijdens de Bouwkennis Jaarbijeenkomst wordt vertoond. De winnaar wordt gekozen door het publiek (70%) en de jury (30%) en wordt bekendgemaakt op donderdag 22 september tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst.
Meer informatie over lekkerEIGENhuis is te vinden op: www.lekkereigenhuis.nl.
Meer informatie over de BouwKennis Marketing Jaarprijs is te vinden op: bouwkennisjaarbijeenkomst.nl.